To Ty definiujesz piękno-Kampania Dove

Marka Dove to nie tylko kosmetyki, które doskonale pielęgnują i zawierają innowacyjne, opatentowane technologie, które dogłębnie dbają o nasze ciało oraz włosy. Dove angażuje się społecznie i podejmuje ważne dla Polek tematy. Misją marki,  jest sprawiać, aby kobiety czuły się piękne każdego dnia. Marka Dove pokazuje w swoich reklamach prawdziwe kobiety, a nie modelki.

Po raz kolejny Marka Dove wystartowała z kampanię podejmującą temat prawdziwego piękna. Pisałam na blogu o tej kampanii TU. W tym roku marka Dove kontynuuje projekt rozmowy Polek o pięknie, kobiecych relacjach, pielęgnacji urody i zachęca kobiety do odkrywania i celebrowania prawdziwego piękna. Piękna, które nosi w sobie każda z kobiet bez względu na wiek, wzrost, liczbę kilogramów, kolor włosów czy kształt sylwetki.

Pierwsza kampania na rzecz prawdziwego piękna miała miejsce w 2004 roku i wywołała burzę w mediach. Dove była pierwszą marką, która zamiast modelek zdecydowała się wykorzystać w reklamie prawdziwe kobiety – konsumentki, o różnych kształtach, figurach i wzroście. Kolejne odsłony kampanii i filmy takie jak „Dove Evolution”, „Dove Real Sketches”, „Dove Camera Shy” czy „Dove – How old are you” za każdym razem podnosiły istotne dla kobiet kwestie związane z postrzeganiem własnego piękna, bez względu na urodę czy wiek. Bez kompromisów rozprawiały się też z lansowanym w mediach kanonem piękna, który jest nieosiągalny dla większości kobiet.
Niestety tylko 2 na 10 Polek tak się czują. Dlaczego ? Media wykreowały kanon piękna, któremu nikt nie potrafi dorównać, bo w 99% przypadków jest to ciało z photoshopa. Ja, chyba jak każda z nas mam swoje kompleksy. Staram się dbać o siebie. Są jednak rzeczy, na które nie mam wpływu. Garbaty noc, masywne ramiona i cienkie włosy. Jednak stawiam na naturalność i nie dam się presji jaką współczesne trendy wywierają na kobietach. Nikt nie jest doskonały i trzeba mieć tego świadomość. Patrzę jednak w lustro codziennie i lubię siebie nie tylko za to jak wyglądam, ale przede wszystkim za to kim jestem. Patrząc na siebie w lustrze widzę pozytywną osobę, którą ma wiele pasji. Kocham to co robię a nie to jak wyglądam.

Misją marki Dove jest sprawiać, aby kobiety czuły się piękne każdego dnia.

JESTEŚMY PIĘKNE! Każda, bez wyjątku! Pamiętajcie o tym. Zadbajmy o siebie bo nikt za nas tego nie zrobi. Często słyszę, że my matki dbamy o wszystkich a zapominamy o sobie. Tłumaczymy się brakiem czasu a przecież wystarczy 10-15 minut rano i wieczorem by poczuć się piękną i zadbaną. Niech nam wejdzie w nawyk wieczorny relaks w wannie z maseczką na twarzy i odżywką na włosach. Przez te 10 minut dom się nie zawali wierzcie mi. Zróbmy coś dla siebie, zasługujemy na to by być piękne i czuć się pięknie.

Gdzieś, kiedyś przeczytałam – Piękno to pewna niedoskonałość, która nas wyróżnia. Tego się trzymajmy.

 

 

Please follow and like us:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://kasia-testuje.pl/to-ty-definiujesz-piekno-kampania-dove/
SHARE
Pinterest
Pinterest
Instagram

One comment

  1. Przyznam, że za kosmetykami dove nie przepadam, lecz ich kampania bardzo mi się podoba. W końcu ktoś pomyślał, aby zamiast wyretuszowanych do granic możliwości modelek dać „zwykłe-niezwykłe” kobiety:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy 🙂

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: